Meniu utilizator

Anunturi
Adauga anunt
SiteMap

Citeste On-Line

Monitorul Expres - Citeste On-Line
 
Monitorul de Alba - Citeste On-Line
 
Monitorul de Cluj - Citeste On-Line
 
Monitorul de Sibiu - Citeste On-Line

Linkuri

 
Home arrow Stiri Auto arrow Stiri arrow Top 5 masini de criza la Salonul Auto Geneva 2009
Auto Ieftine *** Skoda  Fabia 1.3i benzina 1999 300.- EUR *** Renault  Clio 1 benzina 1995 1 450.- EUR *** Volkswagen  Polo  benzina 2003 2 300.- EUR *** Ford  Focus 1.6 CDI diesel 2008 2 850.- EUR *** Ford  Focus  diesel 2009 3 750.- EUR *** Volvo  V50 V50 diesel 2006 3 800.- EUR *** Audi  A6   2005 5 500.- EUR *** Mercedes-Benz  B class B 180 CDI diesel 2011 5 999.- EUR *** Mercedes-Benz  B class B 180 CDI diesel 2011 8 800.- EUR *** Audi  A6 TDI 2.0 benzina 2010 9 999.- EUR *** Mercedes-Benz  G class G300 diesel 1987 14 800.- EUR *** 
Top 5 masini de criza la Salonul Auto Geneva 2009 | Imprimare |

ImageDe obicei la un salon prezentăm premierele care atrag prin lux şi exclusivism, însă pentru că Geneva 2009 s-a desfăşurat în context de criză auto, vă oferim un top cu acele premiere care pot fi un răspuns pentru recesiunea economică.

Nici că puteau cei de la Tata să găsească un climat mai favorabil de a lansa acest model pe piaţa din Europa. În condiţiile în care piaţa auto este în picaj şi doar modelele ieftine mai se păstrează pe linia de plutire, exportul modelului Tata Nano Europa, ar putea însemna pentru indieni cheia succesului.

Nu vă gândiţi însă că va ajunge ca şi maşină de 2.500 de dolari, aşa cum a fost iniţial trâmbiţată, ci se plasează sub pragul psihologic de 5.000 de euro, promis şi de Dacia, dar nerespectat.

Diferenţa destul de mare între preţurile pentru Asia şi pentru Europa se datorează faptului că maşina a trebuit să sufere îmbunătăţiri consistente pentru a putea face faţă normelor europene. După cum se poate observa, Tata Nano Europa are bare mai ample şi un ecartament puţin mărit pentru a fi mai sigură.

De asemenea, aerul de austeritate este împrăştiat prin oferirea farurilor de ceaţă cu LED-uri, probabil expuse doar pentru salon, şi a elementelor de plastic în culoarea caroseriei. Paradoxal, varianta pentru Europa va păstra acelaşi neajuns ca şi cea pentru Asia, adică nu va prezenta hayon, accesul la bagaje făcându-se din interior.

Motorul în doi cilindri oferit pentru India nu va ajunge în Europa, urmând să fie folosit unul în 3 cilindri, capabil să îndeplinească norma EURO 5. Acesta va fi cu siguranţă unul economic şi, împreună cu preţul de 5.000 de euro, fac din Tata nano Europa un candidat serios pentru mijlocul de transport ideal pe timp de criză în Europa.

 
< Precedent   Urmator >

Cauta AUTO

Marca
Model
Condit.
Oras
An -
Pret -
Carb.
Cutie
Culoare

Login






Parola uitata?
Utilizator nou? Creare cont

Statistici

Vizitatori: 5576589
IP-ul tau: 54.167.62.170

       Anunturi Imobiliare Gratuite Case.AnunturiExpres.ro

Anunturi Gratuite

Anunturi On-Line Absolut gratuite | Mica si mare Publicitate
Anunturi Absolut Gratuite

 

sau


Monitorul Expres
Tipomagazin
Design by XXL All rights reserved
      Romanian Top66       Best-top Romania : Lista de top globala